Opgelost door LOreal Nederland: L'Oréal Paris Revitalift Laser x3 dag blijft bovenop de huid liggen en rult

yellow18

Zoals de titel al vermeldt blijft deze creme op mijn huid liggen en zodra ik mijn huid ook maar een beetje aanraak rult deze verschrikkelijk. Het ligt niet aan hoe ik mijn huid prepareer aangezien ik alles heb geprobeerd van eerst scrubben/met een tonic schoonmaken/met water schoonmaken etc.

Ik ben normaal gesproken erg tevreden met de producten van L'Oréal Paris, maar hier kan ik echt niks mee. Vriendelijk verzoek tot oplossing.

Bij voorbaat dank.
Jill

Graag zou ik een waardebon oid van L'Oréal willen ontvangen waarmee ik dan ook graag weer één van jullie andere (bij mij bekende) producten van wens te kopen.

LOreal Nederland
    Beste Jill,

Dankjewel voor je bericht over de Revitalift Laser. Wat fijn dat je onze producten gebruikt.
    Jammer om te lezen dat je deze keer teleurgesteld bent door ons product.
    Wij streven ernaar om continue kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen. De producten worden dan ook langdurig en uitvoerig getest voordat ze op de markt worden gebracht. Effectiviteit en doeltreffendheid zijn dan op meerdere manieren vastgesteld. Resultaten kunnen natuurlijk altijd in individuele situaties afwijken.
    We willen het product graag voor je compenseren. Hiervoor dienen wij het productienummer (begint met 2 cijfers en daarna een letter bijv. 54K…) en foto van het betreffende product van je te ontvangen. Je kunt dit sturen naar informatiecentrum@loreal.com , onder vermelding van je volledige adresgegevens. Als je aangeeft welk ander product (van vergelijkbare waarde) je ervoor in de plaats wilt hebben, dan sturen wij dat zo spoedig mogelijk toe.
    Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te brengen van je bevindingen.
    Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 023-54 99 500, tussen 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30. Wij helpen je graag.
    L'Oreal Paris

Cilla
    LOreal Nederland
    Beste Jill, zie onze retourprocedure. Je kan een gewenst ander product doorgeven bij de gevraagde gegevens.
    Beste Cilla,

Dank voor uw reaktie en voor het willen compenseren voor het product. Dit waardeer ik erg.

Op de mail zal ik u de gegevens toesturen.

Fijne dag.

Met vriendelijke groet
    yellow18
    Op vriendelijke en snelle wijze gehoor gegeven aan de klacht. Het product naar keuze is mij toegestuurd.

yellow18

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?