Klacht LOreal Nederland: L'oreal infailable styled eyeliner 24" waterproof droog qua samenstelling en niet te gebruiken.

Ilse

Geachte heer, mevrouw,

Ik ben al jarenlang gebruiker vanL'oreal infailable styled eyeliner 24" waterproef.
reden hiervoor is dat het gemakkelijk aanbrengt. Bij mijn laatste aankoop kon ik de eyeliner niet vinden en toen bleek er een nieuwe verpakking te zijn. Ik weet niet of jullie bij de nieuwe verpakking ook de samenstelling van de eyeliner hebben gewijzigd want het is in ieder geval niet de kwaliteit die ik gewend ben. De eyeliner is niet aan te brengen. Het is kurkdroog en je moet echt heel erg hard drukken onder je oog om iets van de eyeliner te zien. Eigenlijk zie je dan nog niks. Ben opnieuw naar een andere drogist gegaan waar ze gelukkig nog een oude verpakking hadden. Wat meteen opvalt is dat de oude verpakking eyeliner een andere samenstelling heeft dan de nieuwe verpakking.
Graag zou ik willen weten of inderdaad de samenstelling is gewijzigd, als dit nl zo is dan moet ik op zoek naar een andere eyeliner,
Alvast bedankt voor uw reactie.

Antwoord op vraag.

LOreal Nederland

Het product is inderdaad van formule veranderd. Wat jammer dat je nu minder tevreden bent. Wij gaan je feedback gebruiken om ons product nog beter te maken in de toekomst.
    Wij streven ernaar om continue kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen. De producten worden dan ook langdurig en uitvoerig getest voordat ze op de markt worden gebracht.
    Effectiviteit en doeltreffendheid zijn dan op meerdere manieren vastgesteld. Resultaten kunnen natuurlijk altijd in individuele situaties afwijken.
    Wij willen het product graag voor je omruilen. Hiervoor hebben wij het productienummer (begint met 2 cijfers en daarna een letter bijv. 54K…) en een foto van het betreffende product nodig. Je kan dit sturen naar informatiecentrum@loreal.com, onder vermelding van je volledige adresgegevens.
    LOreal Nederland
    Als je aangeeft welk ander product (van vergelijkbare waarde) je ervoor in de plaats wilt hebben, dan sturen wij dat zo snel mogelijk toe.

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?