Opgelost door LOreal Nederland: Loreal 5.03 age perfect

Ada

Ik gebruik al jaren Loreal 7.3 maar omdat somige haren niet goed dekken ( de grijze) dacht ik koop deze 5.03 nu. Ik had vrij licht haar zoals 7.3 weergeeft op doosje. Nou ik had die 5.03 gedaan zoals het hoort. Ik was klaar en haar uitgespoeld. Schrok me eigen dood. Ik lijk wel zwarte Lola. Geen gezicht. Ik baal heel erg hiervan. Kan me eigen niet zo. Gedaan wat jullie op google schreven. Haarshampoo 20 min. erin smeren en folie erover doen. Nou niks. Erg teleurgesteld nu. Loreol age

Weet ik niet maar haal het uit de productie

LOreal Nederland
    Vandaag gebeld met Ada, voice mail ingesproken gevraagd ons te bellen om oplossing te bespreken.,
    Ada
    Ik had de klacht zaterdag in gediend bij klachtenkompas en werd maandag netjes opgebeld door Nicole van L'oreal. Ze had veel tips en advies voor mij. Ze bood mij weer een nieuwe haarkleuring aan het nummer wat ik altijd gebruikte. Dinsdag werd het bezorgd door de post. Een 10 voor L'oreal en Nicole.

Ada

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?