Klacht LOreal Nederland: Mat opdrogende, dunne nagellak

Willemien

Nagellak COLOR RICHE 828 FLASHINGLILAC en 210 SHOCKING PINK gekocht bij de DA Dinxperlo. Deze nagellak(ken) droogt zeer mat op en kleurt dan anders dan in de fles, de lak is ook zeer kwestbaar. De drogist erkent de klacht maar doet er verder niks mee.
Ik gebruik veel Loreal producten maar deze slechte kwaliteit nog niet meegemaakt.

Verwacht een goed dekkende en glanzende nagellak.
Je verwacht kwaliteit van Loreal

LOreal Nederland
    Hoofddorp, 12 mei 2015Geachte mevrouw Wijnands,Hartelijk dank voor uw bericht over Color Riche nagellak van L'Oréal Paris, dat wij met aandacht hebben gelezen. We vinden het prettig te lezen dat u onze producten gebruikt. Helaas zijn uw bevindingen met dit product minder positief, hetgeen ons spijt. Bij L'Oréal Paris streven we ernaar om continue kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen. De producten van L'Oréal Paris worden langdurig en uitvoerig getest voordat deze op de markt worden gebracht. Effectiviteit en doeltreffendheid zijn dan op meerdere manieren vastgesteld. Resultaten kunnen natuurlijk altijd in individuele situaties afwijken.We vinden het jammer dat u teleurgesteld bent in ons product en geven uw opmerking dan ook door aan de hiervoor betreffende afdeling zodat zij dit kunnen meenemen in de toekomstige ontwikkelingen.We willen de producten graag voor u compenseren. Hiervoor dienen wij het productienummer (begint met 2 cijfers en daarna een letter bijv. 54K…) en foto van de betreffende producten van u te ontvangen. U kunt dit sturen naar informatiecentrum@loreal.com , onder vermelding van uw volledige adresgegevens. Als u aangeeft welke andere producten (van vergelijkbare waarde) u ervoor in de plaats wilt hebben, dan sturen wij dat zo spoedig mogelijk toe. We hechten veel waarde aan de mening van de consument, we waarderen het dan ook zeer dat u ons van uw bevindingen op de hoogte heeft gebracht. Als u nog vragen heeft kunt u, tijdens kantooruren, contact opnemen met ons Informatiecentrum (telefoonnummer 023-5499500). Wij staan u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    L'Oréal ParisC.m. 't Hoen
    technisch adviseuse

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?