Klacht LOreal Nederland: Nagellak gaat stuk op nagels na handen wassen

Mijke

Ik heb verleden week een flesje nagellak Moca chic nummer 662 gekocht, voor de prijs van haast 10€.
Als ik na het lakken en goed heb laten drogen bijvoorbeeld mijn handen was, slijt de nagellak weg, en komen er een soort vellen aan mijn nagels te hangen . De nagellak kan ik er in een keer af trekken en dat klopt toch niet .

Ik zou het prettig vinden als ik een vergoeding krijg voor de nagellak die ik niet kan gebruiken. Voor mij is het een hoog bedrag, ik moet leven van alleen A.O.W zonder pensioen. Omdat ik graag er verzorgd uit wil zien koop ik dan toch een duurder merk,maar deze keer valt de nagellak mij erg tegen omdat dit iet te gebruiken is.

LOreal Nederland
    Wij hebben mevrouw een brief gestuurd, maar wellicht is dat kwijt geraakt met de post.

Jammer om te lezen dat je deze keer teleurgesteld bent door ons product. Wij gaan je feedback gebruiken om ons product nog beter te maken in de toekomst.
    Wij streven ernaar om continue kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen. De producten worden dan ook langdurig en uitvoerig getest voordat ze op de markt worden gebracht.
    Effectiviteit en doeltreffendheid zijn dan op meerdere manieren vastgesteld. Resultaten kunnen natuurlijk altijd in individuele situaties afwijken.
    Wij willen het product graag voor je omruilen. Hiervoor hebben wij het productienummer (begint met 2 cijfers en daarna een letter bijv. 54K…) en een foto van het betreffende product nodig. Je kan dit sturen naar informatiecentrum@loreal.com, onder vermelding van je volledige adresgegevens.
    Als je aangeeft welk ander product (van vergelijkbare waarde) je ervoor in de plaats wilt hebben, dan sturen wij dat zo snel mogelijk toe.
    Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te brengen van je bevindingen.
    Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 023-54 99 500, tussen 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur. Wij helpen je graag.

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?