Opgelost door LOreal Nederland: Nepnagels

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113349
Gebruiker
NM
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb vandaag nepnagels bij de etos gekocht van jullie merk. Op het doosje staat dat de nagels 5 dagen blijven zitten. Nu zijn bij mij na ongeveer 10 uur al meer dan de helft van de nagels er een keer afgevallen.

Ik heb de nagels erop geplakt zoals in de beschrijving staat. Daarbij heb ik geen klappen op me vingers gehad, waardoor ze er af zouden vallen. Ze vallen er vanzelf af.
Ik vind dit een beetje zonde voor een doosje van 10 euro.

Ik hoor hopelijk van jullie.

De oplossing

Ik zou graag me geld terug willen.

5 reacties

  1. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    Stuur consument bericht met onze retourprocedure.
  2. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    stuur nieuw product (nagelstickers) op naar mevrouw na telefonisch contact
  3. Auteur
    NM
    Datum
    In het telefoon gesprek kreeg ik te horen dat de nagels die ik gevraagd had niet meer beschikbaar. Andere soorten, met een ander patroon, waren wel beschikbaar. Er werd een lijstje van verschillende patronen genoemd, oa eentje zilver met steentjes. Deze wou ik graag hebben. Ik heb ze ook binnen gekregen, dus daar is niks mis mee.
    Maar het waren geen nep nagels. De reden dat ik nagels wou, is omdat ik hele korte nagels heb en graag lange wou hebben. Ik zou nog steeds graag nep nagels ontvangen
  4. Auteur
    LOreal Nederland
    Datum
    Hebben mevrouw gebeld, is een miscommunicatie geweest. Wij gaan haar alsnog de nepnagels in het zwart en goud toesturen
  5. Auteur
    NM
    Datum
    uiteindelijk alles opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen