Klacht LOreal Nederland: Oogpotlood infaillible ,super, maar niet te slijpen als de punt bot is.

Debbie26

Ik heb een klacht over het oogpotlood infaillible gel Dragon.
Ik vind het een super fijn potlood als je het gebruikt. Diverse kleuren aangeschaft. En dan moet je het potlood slijpen. Op zoek gegaan naar een puntenslijper voor oogpotloden.
Blijkbaar niet de juiste aangeschaft.
Het lukt mij gewoon niet. De kaki kleur is eigenlijk al verpest.
Ik durf de andere twee kleuren niet te gaan slijpen.
Kunt u mij zeggen hoe ik aan een juiste puntenslijper kan komen.

Graag zeggen hoe ik aan een goede puntenslijper kan komen.
Bij voorbaat dank

LOreal Nederland
    Beste R. Kat,

Dankjewel voor je reactie op Klachtenkompas.nl over de Infaillible Gel Crayon 24H Potlood van L'Oréal. Wat fijn dat je onze producten gebruikt.

Dit product kan geslepen worden met een puntenslijper speciaal voor cosmetica. Omdat het namelijk van een slijpbaar materiaal is gemaakt. Een cosmetica puntenslijper is o.a. verkrijgbaar bij een Douglas, ICI Paris of een zelfstandige drogisterij.

Dankjewel dat je de moeite genomen hebt om ons je ervaringen te vertellen.

Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 023-5499500, tussen 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur. Wij helpen je graag.

L'Oréal paris

Ingrid
    Debbie26
    Goedemiddag

ik zag net bij eerdere reacties van u , dat u een puntenslijper zou opsturen naar die mensen.

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of het bij mij ook kan.
    bvd
    r.kat

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?