Opgelost door LOreal Nederland: Oogpotlood werkt niet

Pvs_87

Ik heb de oogpotlood intense black Matt van uw merk gekocht maar het werkt niet! De eyeliner geeft alleen bij hard drukken een licht zwarte streep af. Het lijkt me niet de bedoeling dat ik zo hard op m'n oog dien te drukken om het gewenste resultaat te krijgen. Ik denk dat dit een productiefout betreft. Graag ontvang ik een nieuwe.

Graag een nieuw product of geld retour

LOreal Nederland
    Beste mervrouw Lall,

Dankjewel voor je bericht over het oogpotlood intense black Matt. Wat fijn dat je onze producten gebruikt.

Jammer om te lezen dat je deze keer teleurgesteld bent door ons product.

Graag zouden wij je daarom persoonlijk willen spreken om te kunnen overleggen. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar helaas is dit niet gelukt. Wij vragen je daarom vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur op telefoonnummer 023-5499500.

Wij hopen snel van je te horen.

L'Oréal
    LOreal Nederland
    Naar aanleiding van het bericht dat wij via klachtenkompas ontvingen, hebben wij direct contact met mevrouw gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij samen een oplossing besproken.
    Pvs_87
    Ik heb contact gehad met de klantenservice en het potlood retour verzonden. Echter nog geen reactie hierop ontvangen.
    Pvs_87
    Inmiddels een nieuwe potlood ontvangen die wel naar behoren werkt! Dank hiervoor. :)

Pvs_87
Ik heb een nieuw werkend oogpotlood ontvangen!!

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?