Klacht LOreal Nederland: Tegenvaller paarse en roze haarverf

Twinmom#2

Beste L'Oréal,
Het is tegenwoordig helemaal hip om je haren in allerlei kleuren te verven. Nu heb ik voor mijn dochters van 9 jaar oud, paarse en roze haarverf van L'Oréal gekocht. Voor mn dochter met bruin haar, heb ik ook nog blondering gekocht, zoals op de verpakking staat aangegeven bij het verven van bruine haren. Ik wilde teleurstelling voorkomen, dus we zijn er even flink tegenaan gegaan.
Mijn kinderen waren helemaal blij met het resultaat. Helaas na de eerstvolgende wasbeurt was de paarse kleur zo goed als verdwenen en de roze kleur werd een vale kleur..... Dus dat was een dure grap geworden voor 3 dagen gekleurde haren. En het ergste was eigenlijk nog de teleurstelling van mijn kinderen.
Ik ben heel benieuwd naar een reactie van jullie op mijn klacht.

Ik wil graag een verklaringen voor deze teleurstellende haarverf. En eigenlijk het liefst de kosten terug die ik heb gemaakt voor een product die minimaal 10 wasbeurten zou blijven zitten. Of desnoods een cadeaubon voor mijn kinderen zodat ze iets anders zouden kunnen kopen waar ze langer plezier van gaan hebben.

Twinmom#2
    Nog steeds geen reactie van L'Oréal.

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?