Opgelost door LOreal Nederland: Zonnebrand voldeed niet aan wensen

Sharon2101

Omdat wij deze zomer op vakantie gingen naar een zeer warm land, besloten we om Garnier Ambre Solaire Sensitive Expert + factor 50 te kopen. Aardig wat duurder dan eigen merk zonnebrand, maar we wilden voorkomen dat we zouden verbranden. Uiteraard hebben we onszelf meerdere keren ingesmeerd, maar wel minder vaak dan met een factor 6. Echter, de zonnebrand liet na het smeren een witte waas en strelen achter op het hele lichaam. Geen gezicht, hoe goed we het ook uitsmeerden en in lieten trekken. Ook rafelde de zonnebrand bij de minste aanraking af en bleven er witte korreltjes achter op je lichaam. Ook zijn we alsnog verbrand.. We hebben na de eerste paar vakantiedagen nieuwe zonnebrand moeten kopen, omdat het product totaal niet voldeed aan onze wensen. Erg zonde! Wij zijn niet tevreden over het product en zouden graag een passende oplossing vinden.

Vergoeding product en evt. advies welk product hiervoor in de plaats te nemen

LOreal Nederland
    Hoofddorp, 19 augustusGeachte mevrouw Kollen,Hartelijk dank voor uw bericht over Garnier Ambre Solaire Sensitive Expert spf50+ van, dat wij met belangstelling hebben gelezen. Graag zouden wij persoonlijk met u in contact willen komen om één en ander met u te overleggen. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om tijdens kantooruren telefonisch contact op te nemen met ons Informatie Centrum, telefoonnummer 023-5499500.Wij hopen spoedig een reactie van u te vernemen.Met vriendelijke groet,
    GARNIER
    Sharon2101
    Ik heb gebeld naar het bovenstaande telefoonnummer. Er is mij helder en duidelijk uitgelegd wat de mogelijke oorzaken waren van de ongemakken. Ik krijg nu een vervangend product toegestuurd. Prima opgelost!
    LOreal Nederland
    klant gesproken, passende oplossing geboden

Sharon2101

Ook een klacht indienen over LOreal Nederland?