Klacht Lossestenen.nl: Zeer slechte webwinkel, vrijwel geen communicatie en geen levering.

Firestar

Mijn klacht is het volgende: 24-03-2021 bij webshop Lossestenen.nl een bestelling geplaatst. 13-04 heb ik maar eens een mail gestuurd. De producten waren op voorraad maar kreeg niks te horen. Op deze mail werd niet geantwoord.

Op 24-04 kreeg ik een mail dat mijn bestelling klaar lag, terwijl ik in eerdere mails aangaf dat ik het opgestuurd wilde hebben.

Ik kreeg niks terug, telefoon werd niet opgenomen en eind mei stuurde ik een boze mail dat ik mijn geld terug wilde.

En zowaar kreeg ik eind juni een mail terug dat mijn bestelling kon worden opgestuurd als ik de verzendkosten zou overmaken op een door de webwinkel gestuurd rekening nummer. Dit nummer bleek niet te kloppen, en ik stuurde een mail terug.

Nooit meer iets vernomen. Ik heb gemaild en gebeld. Ik wil gewoon mijn geld terug. Het betreft een bedrag van 61,85,-

Alvast bedankt.

Pas na mijn bestelling las ik de reviews over deze site. Er zijn meer mensen die hun geld kwijt zijn. De eigenaar moet aangepakt worden. Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Lossestenen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Firestar

Ook een klacht indienen over Lossestenen.nl?