Klacht Lost and Found Collection: Bikini's besteld ,niks gekregen ,geen geld terug

Buster90

Rond 12 febr 2 Ibiza tassel bikini s besteld bij lost & found..levertijd 2 wk zeiden ze ..eind maart nog niks ..verschillende keren heen en weer gemaild..ik inmiddels genoodzaakt andere bikini gekocht ...gemaild dat ik mijn geld terug wilde ..kreeg ik niet omdat in hun reglement staat dat bikini s niet geruild mogen worden... Maar wat valt er te ruilen als ik niks heb ontvangen ...nu 29 april nog steeds niks ..maar ik wil ze nu ook niet meer ontvangen ..ik wil gewoon mijn geld terug .. Ze zeiden bij hoge uitzondering mogen ze eventueel geruild oor andere maat ...maar met cub e heb je zoiezo een maat l nodig en groter hebben ze niets..en ook geen andere bikini s dus tja ....ik heb mijn vertrouwen in dit bedrijf totaal verloren en vind dat ik oneerlijk behandeld ben ....ik wil gewoon mijn 70 euro terug en vind dat ik daar ook recht op heb

Ik wil maar 1 ding en dat is mijn geld terug ...ik wil zelfs geen tegoedbon of wat dan ook want ik heb totaal geen vertrouwen meer in lost & found en vind dat ik oneerlijk behandeld ben

Ook een klacht indienen over Lost and Found Collection?