Klacht Lost and Found Collection: Een gezin met 3 kinderen een week zonder bagage laten staan dat kan toch niet!

JOE@izmir

Donderdag 25 juli 2019 zijn wij met sun express van Düsseldorf naar Izmir gevlogen voor onze 8 daagse gezinsvakantie.
Geland op Izmir bleek sun express alle bagage te zijn vergeten, de koffers van alle reizigers stonden nog in Düsseldorf.
We moesten allemaal een formulier invullen bij de lost and found balie en er werden kopieën gemaakt van ons paspoort en kofferlavels van Düsseldorf AirPort.
Er werdt ons verteld dat de bagage de volgende ochtend bij ons hotel afgeleverd zou worden, oké vervelend omdat we ook al 2 uur vertraging hadden misten we ons diner en de tandenborstels zaten in de koffers.
Op vrijdag 26 juli geen koffers geleverd en het lost and found telefoonnummer was NIET te bereiken, wij hebben meerdere keren gebeld, de receptie en meetingpointagent hebben het meerdere keren geprobeerd maar niet te bereiken, zaterdag contact opgenomen met sun express en AirPort Izmir gebeld.. niemand wist waarde bagage was, zondag idem dito, heel veel telefoonnummers geprobeerd maar niemand is te bereiken ons vertrouwen zakt weg.
Maandag via de agent van meetingpoint AirPort Izmir gebeld maar neeh geen koffers daar, zn collega heeft ie naar het AirPort gestuurd om bij de L&F balie te kijken, geen resultaat, we zijn nu 5 dagen verder en we hebben nog steeds geen spullen!
Dinsdagochtend weer naar de balie, heen koffers afgeleverd, assistentie vd de receptie heeft ons geholpen om in het Turks het AirPort te woord te staan, het is vandaag de 6e dag en er wordt verteld dat L& F vandaag ons gaat bellen vd koffers, oké we hopen het maar.
Om 16.30 uur zijn wij nog steeds niet gebeld en besluiten zelf maar weer te bellen, zówaar er wordt opgenomen! De eerste keer na 6 dagen dat het lukt.
Volgens L&F heeft men ons geprobeerd te bellen maar werdt er niet opgenomen.. heel apart want op beide telefoons (van mijn man en ik) is niet een gemiste oproep te zoen, dus hebben ze vervolgens de receptie gebeld om te vragen of Fam. Ottevanger nog in Aria Claros Beach en Spa resort aanwezig was.. NU komt het: óf L&F óf de receptie (iig beide) hebben elkaar niet goed verstaan (of onze naam die ook in het paspoort staat niet goed gespeld) dus hebben ze onze koffers op Izmir laten staan!
Beide hadden een kopie van ons paspoort.
Een gezin met 3 kinderen een hele week zonder hun koffers op vakantie dat KAN TOCH NIET!
Na veel gesteggel want wie had het nu fout gedaan? Men gaf elkaar de schuld L&F en de Receptie.
Onze vakantie was geen vakantie maar een stress factor van jewels

Van Sun Express een volledige vergoeding van de vakantie €3800 en een schadevergoeding van €3000 want de vakantie zijn we kwijt en wel een week afwezig op de zaak.
Nul

Ook een klacht indienen over Lost and Found Collection?