Klacht Lost and Found Collection: Geen pakket na 1 maand wachten

Klachtnummer
# 335854
Gebruiker
C. Bogaard
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn bestelling van 03-11-2018 is nooit geleverd geweest. Zelfs na meerdere malen contact via de mail. Niet duidelijk antwoord gekregen, schoven de schuld af op PostNL. Zelf initiatief moeten nemen (meerdere malen) om te vragen waar mijn bestelling bleef/blijft.

Gewenste oplossing

Ik wil graag excuses. Daarnaast wil ik het volledige bedrag incl. verzendkosten terug gestort hebben op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    C. Bogaard
    Datum
    Donderdag 6-12-2018 dan eindelijk een gedeelte van de bestelling mogen ontvangen. Van de andere paar schoenen dus mijn geld retour. Wat erg fijn is. Ze gaven al aan dat ze tegenwoordig met DHL leveren, en dat was ook het geval. Alleen het schijnt dat de pakketjesbezorger van DHL het dus nodig vond om het pakketje buiten voor de deur in de regen te zetten. Bedankt hé

Ook een klacht indienen over Lost and Found Collection?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen