Opgelost door Lost and Found Collection: superslechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28862
Gebruiker
stensa
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In februari bestel ik 3 bikini`s.Na een verlate levering ontvang ik er 2.Deze zijn van slechte kwaliteit,ik wil ze retourneren,maar dat wordt niet geaccepteerd (omdat het bikini`s zijn...)
De derde bikini komt vrij snel na mijn melding dat er een ontbrak.Deze heeft dezelfde maat,maar het broekje is veel kleiner.Dit meldt ik direct. Er wordt met ongeloof gereageerd en ik stuur foto`s als bewijs door .Ik hoor niets,ook niet na herhaalde mails.De foto`s stuur ik opnieuw door.Ik mag de bikini terugsturen.Ik krijg geen geld,maar ze willen wel een tegoedbon geven .Tot op heden heb ik die nog niet ontvangen.Op mijn mails wordt niet meer gereageerd.

Gewenste oplossing

Ik wil nu eigenlijk alleen maar mijn geld terug,de tegoedbon hoef ik niet meer,want ik ben niet van plan er ooit nog iets te kopen.
Als ik in februari een bestelling plaats,wil ik niet tot eind juni moeten wachten op een correcte afronding.Beschamend gewoon!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    stensa
    Datum
    Uiteindelijk kreeg ik geen geld retour maar kon ik ruilen voor iets anders...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lost and Found Collection?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen