Opgelost door Lost in Style: By Lost In Style is een slechte webwinkel

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 377503
Gebruiker
Edm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ketting besteld bij Lost in Style maar niet geleverd. Nu 3 maanden later is de ketting nog steeds niet van de factuur gehaald. Reageren ook niet op e-mails en nemen de telefoon niet op.

De oplossing

Het bedrag eindelijk van de factuur halen na ontiegelijk veel e-mails en 3 maanden later.

1 reactie

  1. Auteur
    Lost in Style
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Evi,

    We vinden het jammer dat je ontevreden bent over ons handelen. Wij hebben enige tijd geleden, zoals Klarna op hun website aangeeft, aangegeven dat je een artikel hebt 'geretourneerd', daar heb je als het goed is ook bericht van ontvangen, dit zou Klarna moeten door krijgen en daarmee verwerken op de factuur. Gezien dit niet is gebeurd, hebben wij zojuist het bedrag teruggestort via Mollie de betaalprovider die wij gebruiken. We houden je op de hoogte en vinden het erg vervelend. Zoals eerder deze week ook gecommuniceerd via Instagram waar wij wel hebben gereageerd, zoeken we sowieso een oplossing. We hebben echter nog geen bericht van Klarna ontvangen. We houden je op de hoogte zodra we weten of deze oplossing wel werkt voor het probleem. Het is de eerste keer dat er een artikel geretourneerd/niet geleverd kan worden uit de Klarna bestelling, vandaar dat het proces nog niet soepel loopt.
    Telefonisch zijn wij uberhaupt niet bereikbaar dus dat is ook niet mogelijk. Via e-mail en Instagram en hopelijk binnenkort ook via Whatsapp.

    Vriendelijke groet,
    Lost in Style

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Lost in Style?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen