Klacht Lost in Style: Ik heb mijn ketting niet ontvangen.

sad Niet opgelost
cheyenne

Ik heb op 26 september 2018 een bestelling gedaan bij Lost in Style. Ik heb de items Dots necklace gold, Ceasar earring gold en een Antique initial necklace gold letter: C via de website gekocht. Ik heb alleen de Dots necklace gold en de Ceasar Earring gold ontvangen. Op 3 oktober kreeg ik een mail dat de Antique initial necklace gold letter: C een pre-order item was en ik deze later zou ontvangen. We zijn nu een maand verder en ik heb nog steeds de ketting niet ontvangen. In het mailtje van 3 oktober stond dat als er iets mis is met de order dat ik dan moest mailen naar het mailadres wat er bijstond. Ik heb op maandag 29 oktober gemaild naar het mailadres en tot op de dag van vandaag nog geen reactie teruggehad. Via hun Instagram account/webshop heb ik ook een bericht gestuurd van hoe het nu zit maar ook daar krijg ik geen reactie. Verder las ik onder de geposte foto's van de items dat meer mensen dit probleem hadden.

Ik wil graag als nog de ketting ontvangen omdat ik toch enthousiast was over de webshop en ik wel tevreden ben over de geleverde oorbellen. Als dit niet gaat wil ik mijn geld terug.

Bijlagen

Lost in Style
    Beste C.E. Reedijk,

We gaan ervoor zorgen dat de ketting deze week nog je kant op komt!

Onze excuses voor de vertraging.

groet,
    Team Lost in Style

cheyenne
Ik zou de ketting deze week nog ontvangen maar ik heb nog steeds geen bevestingsmail gehad dat hij onderweg is.

Ook een klacht indienen over Lost in Style?