Klacht Lotsofgoodies.nl: Bestelling nooit geleverd

Klachtnummer
# 394055
Gebruiker
Craig
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn vriendin heeft op 20/09 een jas besteld. Hier helaas niets van vernomen qua track & trace of iets anders. Daar heeft zij op 27/09 een mail over gestuurd, waar snel op werd gereageerd dat men het ging uitzoeken en spoedig met reactie zouden komen. Helaas op 02/10 nog niets gehoord, dus een reminder gestuurd. Tot op heden ook wederom geen reactie. Wij zijn dan ook bang dat het hierbij blijft en dat het geld weg is

Gewenste oplossing

Of zo snel mogelijk het product geleverd hebben MET track & trace, of het geld teruggestort.

1 reactie

  1. Auteur
    Lotsofgoodies.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Craig,

    Excuses voor het late antwoord. We hebben alles even nagekeken en zien dat de jas helaas niet voorradig bleek te zijn, waarna het bedrag midden oktober is gecrediteerd en is gereageerd op alle mailtjes. Sorry nogmaals voor al het ongemak en alle vertragingen, echter hopen we dat het bij deze is opgelost!

    Bedankt voor jullie geduld!

    Liefs,

    Isabelle
    Team Lots of Goodies

Ook een klacht indienen over Lotsofgoodies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen