Klacht Lotus Leggings: Producten besteld maar geen aflevering en geen reactie op gestuurde mails.

GVermeer

In december 2016 heb ik een order geplaatst op de site van Lotus Leggings. De betaling heb ik gedaan met mijn creditcard. Tot op de dag van vandaag (02-02-2017) heb ik niets ontvangen van Lotus Leggings en ook op mijn herhaaldelijk mailcontact via mail en facebook krijg ik geen adequaat antwoord op mijn vraag of ik mijn bestelling nog kan ontvangen, zo ja: wanneer en of ik anders mijn geld teruggestort kan krijgen.

Hoewel het me leuk leek deze leggings te ontvangen heb ik nu mijn buik zo vol van de werkwijze van dit 'bedrijf' dat ik heel graag mijn geld terug wil.
Ik voel me ontzettend machteloos omdat ze op geen enkele wijze te bereiken zijn en het schandalig vind dat ze zo met mensen omgaan. Daar zijn geen woorden voor.

Wij vinden dat Lotus Leggings hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lotus Leggings?