Klacht Louwman: Geen reactie op verzoek sneller herstel auto.

Klachtnummer
# 624048
Gebruiker
Gebruiker1545683071
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn nieuw gekochte KIA EV6 blijkt na meerdere sessies uiteindelijk een kapotte sensor te hebben die het voor mij onmogelijk maakt om de auto helemaal op te laden (slechts tot maximaal 60%). Herstel kan pas plaatsvinden in de tweede week van november, terwijl het euvel al vanaf 16 juli bestaat.

Gewenste oplossing

Auto sneller repareren dan nu het geval is, dan wel vervangende EV6 gedurende periode dat auto niet hersteld kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Louwman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Louwman?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen