Klacht Louwman: Nalatigheid van de Kaartservice!

Klachtnummer
# 615083
Gebruiker
Gebruiker1661346518
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben al jaren klant bij Peugeot Lease en heb vorig jaar een servicekaart plus genomen voor pech onderweg. Ik heb 11 juli gebeld omdat de accu moest worden opgeladen (lichten aangelaten)
Ik gaf aan dat ik een servicekaart heb (maar niet bij mij had) en hulp nodig had. D Ik was blij dat er hulp kwam en ging ervan uit dat alles in orde was. Ik kreeg naderhand een factuur van €220 te betalen vd ANWB. Ik nam contact op met mijn dealer peugeot en werd mij gezegd dat de kaart 4 dagen verlopen was toen ik belde voor hulp. Ik was totaal perplex en dit is een heel vervelend geschil geworden. Ik ben zeer teleurgesteld in de houding van Peugeot temeer daar ik een lopend contract heb en zij mij niet gezegd hebben dat de kaart verlopen was toen ik belde. Zij hebben toch ook een zorgplicht naar hun klanten indien een contract of kaart verloopt? Ik had bij die vraag meteen de kaart verlengd ipv een dure factuur te moeten betalen. Peugeot weigert begrip te tonen en ik word van het kastje naar de muur gestuurd waarbij alle actoren iets anders zeggen en elkaar ook tegenspreken. Kortom, ik zit nog steeds met een te betalen rekening die alleen maar oploopt en met mijn rug tegen de muur sta.

Gewenste oplossing

De factuur van de ANWB betaald omdat ik een lopend contract heb en alle servicebeurten bij Peugeot geschiedt en dat al 5JAAR!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Louwman hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Louwman?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen