Klacht Lovelyjewels.nl: Onbeschoft behandeld en niet oplossingsgericht

Klachtnummer
# 310615
Gebruiker
F.S. Madhar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 mei jl. heb ik een bestelling geplaatst op de website van Lovelyjewels.nl. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen noch een track- en tracecode van Lovelyjewels.nl en PostNL. Ik heb contact opgenomen met Lovelyjewels.nl maar ik heb totaal geen hulp gekregen en er is helemaal niet gekeken naar een oplossing voor de klant. Ik heb tot op heden (!!!) nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en Lovelyjewels.nl stuurt mij door naar PostNL en geeft aan dat ik wel een track- en tracecode heb ontvangen (nogmaals, helaas niet het geval). Ik heb opnieuw gevraagd naar de track- en tracecode bij Lovelyjewels.nl zodat ik zelf contact kan opnemen met PostNL maar helaas krijg ik opnieuw geen reactie.

De oplossing

Ik wil of mijn geld terug of ik wil alsnog mijn bestelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lovelyjewels.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lovelyjewels.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen