Klacht Lovemycreations.nl: Bedrijf reageert niet op e-mail, Messenger en andere berichten

Klachtnummer
# 470808
Gebruiker
C.56
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan, zelf een fout gemaakt door op ophalen te klikken i.p.v verzenden. Gevraagd via mail of dit veranderd kan worden. Reactie gehad dat ik een betaalverzoek zou krijgen voor de verzendkosten en de volgende dag zou mijn bestelling verzonden worden. Vanaf toen niks meer gehoord, geen betaalverzoek gekregen en op al mijn berichten via mail, Messenger en chat op de site wordt totaal niet meer gereageerd. Daarom wil ik nu dat de bestelling geannuleerd wordt en ik wil mijn geld terug, ook hier wordt totaal niet op gereageerd.

De oplossing

Ik wil nu dat mijn bestelling geannuleerd word en dat mijn geld teruggestort wordt. En netjes even een reactie van het bedrijf.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lovemycreations.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen