Klacht Lovire.nl: 3 waisttrainers besteld, niks ontvangen, geld weg

Klachtnummer
# 165575
Gebruiker
Sanae
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 en 21 oktober 2015 contact per mail gehad ivm waist shaper die stuk was. Er is beloofd dat ik zsm een nieuwe zou krijgen. 22 oktober 2015 twee nieuwe waist shapers besteld omdat ze erg lekker zitten. 2 november nog steeds niks ontvangen en een mail gestuurd. 9 november 2015 terugkoppeling gehad dat de status is veranderd naar wachten op leverancier dus dat het iets langer duurt. 19 november geprobeerd in te loggen op de site, maar dat lukte niet. Mail gestuurd dat ik nog steeds niks heb ontvangen en niet meer kan inloggen op de site. Geen reactie van Lovire. 4 december 2015 en 4 januari 2016 weer een mail gestuurd dat ik niks heb ontvangen en of ze zsm willen reageren op mijn vorige mails. Tot op heden niet gebeurd en het geld of de artikelen nooit teruggekregen.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld retour willen ontvangen of de artikelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lovire.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lovire.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen