Klacht Lovire.nl: Foute bestelling ontvangen en geen reactie op de mail!

Klachtnummer
# 142692
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

26 november heb ik een bestelling geplaatst bij lovire van een bedrag van €35,- na een week al een email gestuurd over de bestelling, maar geen gehoor. Vandaag, 10 december een pakketje ontvangen. Ten eerste zonder afzender. Ik had geen idee waar het pakketje vandaag kwam of van wie het was. Pas toen ik de barcode van de track en trace had ingevoerd bij postnl stond er als afzender 'infinity outlet'. Daar kreeg ik argwaan door, want dat is geen bestaande website of dergelijke. Totdat ik bij de klachten terecht kwam en las dat dat hun nieuwe naam is en dat veel meer mensen zo zijn opgelicht. En ten tweede heb ik twee producten ontvangen die vreselijk lelijk zijn en eruit zien alsof ze zo van de markt komen voor 5 euro. Tevens ook niet de producten die ik besteld had.
Ik vind het vervelend dat ik pas achteraf lees dat ze totaal niet betrouwbaar zijn, maar Ik vind het heel erg dat ze mensen op deze manier oplichten en ik hoop dat dit allemaal wordt rechtgetrokken!

De oplossing

Ik zou heel graag mijn geld terug willen. Ik had de jurk besteld voor kerst, maar nu moet ik een andere jurk gaan zoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lovire.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lovire.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen