Klacht Lovire.nl: Foute bestelling ontvangen en geen reactie op de mail!

Ontevreden klant

26 november heb ik een bestelling geplaatst bij lovire van een bedrag van €35,- na een week al een email gestuurd over de bestelling, maar geen gehoor. Vandaag, 10 december een pakketje ontvangen. Ten eerste zonder afzender. Ik had geen idee waar het pakketje vandaag kwam of van wie het was. Pas toen ik de barcode van de track en trace had ingevoerd bij postnl stond er als afzender 'infinity outlet'. Daar kreeg ik argwaan door, want dat is geen bestaande website of dergelijke. Totdat ik bij de klachten terecht kwam en las dat dat hun nieuwe naam is en dat veel meer mensen zo zijn opgelicht. En ten tweede heb ik twee producten ontvangen die vreselijk lelijk zijn en eruit zien alsof ze zo van de markt komen voor 5 euro. Tevens ook niet de producten die ik besteld had.
Ik vind het vervelend dat ik pas achteraf lees dat ze totaal niet betrouwbaar zijn, maar Ik vind het heel erg dat ze mensen op deze manier oplichten en ik hoop dat dit allemaal wordt rechtgetrokken!

Ik zou heel graag mijn geld terug willen. Ik had de jurk besteld voor kerst, maar nu moet ik een andere jurk gaan zoeken.

Wij vinden dat Lovire.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lovire.nl?