Klacht Lovire.nl: Geen levering en geen reactie op de mail

Klachtnummer
# 144186
Gebruiker
M.K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 oktober 2015 heb ik bij Lovire een bestelling geplaatst.
Helaas heb ik nu op 18 december nog steeds mijn bestelling niet gekregen.
Ik heb contact op genomen met lovire via de mail. Op 9 november kreeg ik via de mail te horen dat er problemen waren met de leverancier. Toen ik op 10 december nog steeds mijn bestelling niet gekregen had besloot ik om nogmaals contact op te nemen met het bedrijf. Hier hebben ze tot de dag van vandaag nog niet op gereageert. Ik vind het erg slordig dat een bedrijf dat aangeeft binnen 8 dagen te leven , maar in werkelijkheid na 2 maanden nog steeds niet te leveren.

De oplossing

Geld terug of als nog leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lovire.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lovire.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen