Klacht Lovire.nl: Niet voldoende geld teruggestort gekregen!

Klachtnummer
# 140178
Gebruiker
Leela
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na vele malen heen en weer te hebben gemaild (sinds september 2015) met lovire over bestelde artikelen, heb ik besloten alle artikelen te retourneren en mijn geld terug te krijgen. Ik heb 1/3 deel van het bedrag teruggekregen en wil graag de rest terug, maar er wordt niet gereageerd op mijn vele mails!
Problemen met Lovire:
* Bestelling komt niet volledig binnen. Ik had de helft van mijn artikelen gekregen en de rest was een nalevering (zonder aankondiging).
* Er wordt niet van te voren aangegeven dat het om een nalevering gaat, pas na gemaild te hebben is dit aan het licht gekomen.
* Nalevering heeft uiteindelijk niet plaatsgevonden (duur van nalevering is lang)
* Er wordt niet gereageerd op mails omtrent onvolledige storting
Ik wil graag voorkomen dat andere mensen in het zelfde schuitje komen te zitten. Het is jammer dat het zo moet gaan, want de kleren van de site zien er leuk uit, maar dit kan niet.

De oplossing

Ik ben erg ontevreden en wil graag m'n geld terug nadat ik alles netjes teruggestuurd heb!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lovire.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lovire.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen