Klacht Lovire.nl: Niet voldoende geld teruggestort gekregen!

Leela

Na vele malen heen en weer te hebben gemaild (sinds september 2015) met lovire over bestelde artikelen, heb ik besloten alle artikelen te retourneren en mijn geld terug te krijgen. Ik heb 1/3 deel van het bedrag teruggekregen en wil graag de rest terug, maar er wordt niet gereageerd op mijn vele mails!
Problemen met Lovire:
* Bestelling komt niet volledig binnen. Ik had de helft van mijn artikelen gekregen en de rest was een nalevering (zonder aankondiging).
* Er wordt niet van te voren aangegeven dat het om een nalevering gaat, pas na gemaild te hebben is dit aan het licht gekomen.
* Nalevering heeft uiteindelijk niet plaatsgevonden (duur van nalevering is lang)
* Er wordt niet gereageerd op mails omtrent onvolledige storting
Ik wil graag voorkomen dat andere mensen in het zelfde schuitje komen te zitten. Het is jammer dat het zo moet gaan, want de kleren van de site zien er leuk uit, maar dit kan niet.

Ik ben erg ontevreden en wil graag m'n geld terug nadat ik alles netjes teruggestuurd heb!

Wij vinden dat Lovire.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lovire.nl?