Klacht Lovire.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 141686
Gebruiker
Ln.iloveyou
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 2 eerdere, positieve, ervaringen heb ik op 24 November 2015 een waistshaper besteld van €68, tot op heden niks van gehoord.
Ze reageren niet op mails en ook niet op facebook, heb inmiddels al 5 e-mails gestuurd met het verzoek of ze of het geld terug willen storten of zo snel mogelijk het willen verzenden.

De oplossing

Bestelling binnen krijgen, of het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lovire.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lovire.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen