Klacht Lovire.nl: Verkeerde bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 144372
Gebruiker
Sidoney
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hello,

Op 1 December heb ik een bestelling geplaatst met artikel nummer 1006350Bk en order nummer 8481. Op 11 december heb ik de verkeerde bestelling ontvangen. Dit was voor mij zeer teleurstellend, want ik had op 12 december het artikel nodig en gezien ik de verkeerde bestelling heb gekregen kon ik niet meedoen aan wat ik van plan ben. Ik wil dit verkeerde product terugsturen en mijn geld (43.75 euros) terugkrijgen. Als dat niet gebeurd ga ik andere maatregelen nemen om mijn geld terug te krijgen.

Met vriendelijk groet,

S. Surpris

De oplossing

Ik wil mijn geld (43.75 euros) terugkrijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lovire.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lovire.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen