Klacht Lowerprice.nl: 't Verkeerde te laat en reclameren onmogelijk.

Klachtnummer
# 255075
Gebruiker
Carver
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Lowerprice.nl levert wél, maar te laat en het verkeerde product.
Foutieve levering is ook nog eens de helft van de prijs.
Vermeld telefoonnummer is niet in gebruik en op emails wordt niet gereageerd als ik al het juiste emailadres heb.
Op dit moment is het eind februari 2017.
Ik deed half november 2016 de bestelling ivm Sinterklaas.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug waarna ik de foute levering retourneer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lowerprice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lowerprice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen