Wij vinden dat Lowerprice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lowerprice.nl: Bestelling geplaatst, betaald, geen reactie meer.
Details
Klacht
Ik heb 06-11-2016 een bestelling geplaatst bij Lowerprice.nl (2 petjes junior maat), hiervan heb ik een bevestigingsmail ontvangen. Ik heb dezelfde dag de betaling in orde gemaakt.Echter heb ik hierna niets meer vernomen.
Het telefoonnummer is niet in gebruik en, na 2 mails te hebben verzonden, nog geen reactie gehad.
Gewenste oplossing
De producten alsnog z.s.m. ontvangen of het complete bedrag (€19,93) z.s.m. terug gestort krijgen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.