Opgelost door Lowerprice.nl: Bestelling niet verzonden, wel betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185261
Gebruiker
Metbroek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

KLACHT Op 30 augustus heb ik voor mijn zoon een rugzak, slippers en T-shirt van Planes besteld via de webwinkel van Lowerprice.nl. De betaling heb ik direct geregeld, waarna ik een mail ontving die de ontvangst van de koopprijs bevestigde. In de mail werd een levertijd van ongeveer een week genoemd en dat ik een mail zou ontvangen zodra de bestelling zou zijn verzonden. Ik heb meerdere emails gestuurd om aan te geven dat ik niks heb ontvangen. Op 6 september de laatste. Ik heb meerdere malen geprobeerd het telefoonnummer te bellen. Het nummer gaat direct op een antwoordapparaat en op de mail werd niet gereageerd. Op 12 september heb ik opnieuw gemaild en gedreigd met een klacht. Tot op heden geen reactie. Mijn zoon van 4zit met smart te wachten op zijn rugzak (en is zelfs verdrietig). Hij gaat deze week voor het eerst naar school en heeft dus geen tas. Een reacie zie ik met smart tegemeot

Gewenste oplossing

Ik wil graag alsnog de bestelling ontvangen of het geld retour
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lowerprice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Metbroek
    Datum
    Nadat ik een klacht had ingediend is het product binnen een week toegestuurd

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lowerprice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen