Klacht Lowerprice.nl: geen reactie op retourbericht

Klachtnummer
# 194973
Gebruiker
jomo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil een aantal gekochte artikelen retour sturen. Hiervoor heeft Lowerprice een apart email adres: retouren@lowerprice.nl. ik krijg echter geen reactie. Het op de site vermelde telefoonnummer (020 8943881) is niet meer in gebruik. Een ander/nieuw nummer is niet te vinden, dus telefonisch contact opnemen kan niet.

Gewenste oplossing

Reactie op retourbericht en ontvangst retoursticker(s) zodat ik de artikelen terug kan sturen. Volgens de voorwaarden maakt Lowerprice dan binnen 14 dagen het geld over.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lowerprice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lowerprice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen