Wij vinden dat Lowerprice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lowerprice.nl: geen reactie op retourbericht
Details
Klacht
Ik wil een aantal gekochte artikelen retour sturen. Hiervoor heeft Lowerprice een apart email adres: retouren@lowerprice.nl. ik krijg echter geen reactie. Het op de site vermelde telefoonnummer (020 8943881) is niet meer in gebruik. Een ander/nieuw nummer is niet te vinden, dus telefonisch contact opnemen kan niet.Gewenste oplossing
Reactie op retourbericht en ontvangst retoursticker(s) zodat ik de artikelen terug kan sturen. Volgens de voorwaarden maakt Lowerprice dan binnen 14 dagen het geld over.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.