Klacht Lowik Meubelen : 2 keer een foute levering van onze hoekbank, eerste keer verkeerde maat, tweede keer verkeerde uitvo

Klachtnummer
# 365929
Gebruiker
IeHui
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De hoekbank, deze bestaat uit 2 delen, die we hebben besteld bleek de foute maat, 1 deel was te lang en past niet in onze kamer. Alle maten in de winkel met een verkoopster doorgenomen en op papaier gezet.
2 maanden later, 13 mei, komen ze weer om het andere gedeelte te bezorgen. Wat blijkt? De armleuning zit aan de verkeerde kant en daarom kan de bank niet aan het andere gedeelte worden vastgemaakt. Het gedeelte is weer meegenomen.
Dit vinden wij een erg slechte service.

De oplossing

Het liefst maken we de koop ongedaan en willen we ons geld terug, we hebben al 3/4 van het totale bedrag moeten betalen.
Ons vertrouwen is er niet meer.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lowik Meubelen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen