Klacht Lowik Meubelen : Maak foto’s en opnames voor dat u hier wat koopt

Annie5

Let op voordat je iets bij dit bedrijf aanschaft want wij hebben een bank uitgezocht showroommodel deze
Zag er gewoon nieuw uit helemaal goed heb 149 euro minder betaald dan nieuwe bank dus 750
Euro

Afgesproken zelf afhalen zijn daar verder heel aardig en Goed geholpen tot wij bank in huis hadden en uitpakte was dit een slechte bank dus niet de bank in de showroom ze hebben gewoon ee. 2 ehandse bank geleverd!! Wij hebben de geluk dat we nog niet hadden betaald bij afhaal anders hadden ze kunnen zeggen repareren of andere (duurdere bank uitzoeken ) zodat t geld wel bij hun in t bedrijf blijft... krijg alleen maar bedreigingen dat we moeten betalen en aanmaning ze eisen eerst geld terwijl ze geen goed product afleveren !!dan is is er een meneer Die 2x voicemail ingesproken heeft met dreigende taal... heb dit nog nooit meegemaakt heb nu een brief gemaild waarin duidelijk staat dat we niet gaan betalen en dat we overeenkomst ontbinden maar meneer blijft maar aanmaningen sturen
Wij zijn er klaar mee net nog gebeld en verteld dat we ons niet laten bedreigen en dat ze bank moeten ophalen krijg als reactie dat we bank zelf maar retour moet brengen en dat hij gewoon weer een aanmaning stuurt !! Wat een bedrijf ...hoop dat er toch nog normaal iemand loopt die snapt dat dit niet kan en dat ze bank ophalen en dat we klaar met hun zijn

Bank ophalen en excuses met bloemen van alle overlast en belachelijke mail en voicemails

Ook een klacht indienen over Lowik Meubelen ?