Klacht Lowik Meubelen : Niet nakomen van leveringsafspraken.

Klachtnummer
# 260351
Gebruiker
DorienBotterhuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Lowik overschrijd fors de levertijd. Zij zijn aangesloten bij CBW. Daarin staan duidelijk de rechten en plichten van de leverancier en consument. Heb het gevoel dat zij nu een half jaar na bestellen ons in de hoek willen drukken om kosteloos te annuleren. Terwijl ze zeggen dat ze met de rug tegen de muur staan bij hun fabrikant. Wat kan ik doen om hier uit te komen? Het kan toch niet zo zijn dat een leverancier hier mee weg komt! Krijg de bestelde 6 eetkamerstoelen niet meer voor dit geld geleverd.

De oplossing

Nieuwe leverdatum, waar men geen garantie op kan doen, is 9 mei. Ik wil weten wat ze gaan doen wanneer men niet levert 9 mei. En volgens EBW en consumentenbond kan ik aanspraak doen op schadevergoeding. Vergelijkbare stoelen elders kosten mij € 519,- meer. Dit bedrag wil ik als schade opgeven.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lowik Meubelen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen