Klacht Lowik Meubelen : Ondeugdelijk product geleverd

lotje

Binnen een week na levering (1 december 2018), ben ik met een klacht in de winkel geweest vanwege een doorzakkende zitting als ik langere tijd op de bank zit en vanwege de rugleuning die inzakt totdat het hout er door steekt. Dit was bij het showroom model niet zo waar ik een uur op het doorgebracht. In de winkel werd mij verteld dat ze het vervelend vonden en dat dit netjes opgelost ging worden. Ik zou gebeld worden voor een afspraak. Na vervolgens een aantal keren zelf gebeld te hebben (en er niks te overleggen was met de klantenservice) was er een afspraak met een monteur, een dikke maand later (9 januari 2019). Omdat ik niet de kerstdagen mijn gasten wou ontvangen is de bank opgehaald (en hoe dat is gegaan zal ik jullie besparen). Overigens zijn er ook 2 stukjes kozijn verfloos door de mannen van Brinks want hij werd zo naar buiten geragt. Vervolgens is de monteur (onafhankelijk, maar wel gecontracteerd?) bij Lowik geweest en werd ik niet zo vriendelijk te woord gestaan door de magazijn man aan de telefoon. De man was er dwingend dat ik gelijk moest langskomen en heb meerdere malen mijn verhaal moeten doen. Vervolgens komt Lowik niet met een oplossing. Ze zeggen dat ze een testrapport is gekomen maar die hebben ze mij niet opgestuurd zoals beloofd. Verder ben ik ook benieuwd hoe er is getest omdat het showroom model geen longchair heeft.
Vandaag wordt er aangegeven dat iemand voor lange tijd in de bank heeft gezeten en deze voldoet aan de eisen (ja de eisen van Lowik) . Ook hier hebben wij weer geen bewijs van gekregen.

Lowik heeft alles zo lang lopen rekken zodat de retourtermijn naar de leverancier verstreken is en ik ga nu voor een kleine 1000 euro opgelicht ben. De bank is overigens al langer in het bezit van Lowik dan van mijzelf dus wie weet wat ze er allemaal op uitgespookt hebben. Als ze maar eenmaal de knaken binnen hebben is service ver te zoeken en kun je overal zelf achteraan.
Verder heeft de verkoper mij onvoldoende geïnformeerd over het product en zijn eigenschappen. Als hij had verteld dat je na een paar uur op een ingezakte, gestoffeerde plank zit, was ik overigens niet tot koop over gegaan.
Dus mensen denk goed na voordat je met deze partij in zee gaat.

Ik groet jullie vanaf mijn tuinstoel.

Een bank die niet inzakt tot het hout

Ook een klacht indienen over Lowik Meubelen ?