Klacht Loxam : verkeerde voorlichting en verkeerde machine verhuurt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 550242
Gebruiker
faysal
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor het verwijderen van verschillende soorten lijmresten op beton hebben wij advies gevraagd aan een medewerker van loxam. wij hebben vervolgens op advies een betonschuurmachine gehuurd met dure diamantschijven. Achteraf bleek dit geen goed advies te zijn omdat wij de werkzaamheden niet volledig hebben kunnen uitvoeren doordat deze machine hier niet geschikt voor was. de slijpschijven waren compleet op en we zijn maar met de hand door gegaan. Nu wil het bedrijf dat we nog 113 euro bijbetalen bovenop de 225 euro die we al aan borg betaald hebben. ik vind dan ook dat ik als leek verkeerd ben voorgelicht door het bedrijf en dat ze mij de verkeerde machine hebben meegegeven. Daarnaast vind ik het erg vreemd dat dure diamantschijven zo snel op geraken. (slechte kwaliteit)
de medewerker in de winkel praat hier overheen en wil niet luisteren naar mijn beklacht!

Gewenste oplossing

het lijkt mij redelijk dat ik die 113 euro niet hoef bij te betalen aangezien het advies niet toereikend was voor het gene wat er moest gebeuren. De borg van 225 euro wil ik van mijn kant dan wel voor rekening nemen.
Geboden oplossing
Geen oplossing. Nooit meer naar deze onprofessionele toko die dus schijnbaar geld uit de consument zijn zakken wil schudden met verkeerd advies in plaats van überhaupt op een klacht te reageren. Beetje jammer!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    faysal
    Datum
    Tot op heden niet opgelost, wel een aanbod gehad maar ik ben hier niet tevreden over.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Loxam ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen