Klacht Loyalis: 11 maanden wachten op antwoord op verzoek van klant!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156243
Gebruiker
ttenb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als rijksambtenaar al jaren klant bij Loyalis.
Maart 2015 constateer ik een fout in een in 2003 afgesloten verzekering ( Verwisseling verzekerde en begunstigde, waarbij ik me afvraag of er sprake is van misleiding).
Ik maak hiervan melding en begrijp dat eea gemakkelijk recht gezet kan worden. Dan begint de ellende. Er wordt een risico-inschatting gemaakt op basis van volledige openheid van zaken mijnerzijds in mijn medisch dossier. In juni 2015 worden zaken opgevraagd en 9 januari 2016 ontvang ik de beoordeling en een nieuwe offerte:
Voor een beduidend lager bedrag wel een verdubbeling van de premie.
Er is dan 40 weken genomen om deze bijzonder klantonvriendelijke afhandeling te realiseren.
Ik ga niet in op de offerte en vraag de premie vanaf maart 2015 retour op mijn bankrekening inclusief een realistische rekenrente en ik vraag om binnen 14 dagen een reactie op mijn schrijven.
Tot op heden geen reactie! (Afgezien van niet tot stand gekomen telefonisch contact

De oplossing

- Een heldere uiteenzetting waarom een eenvoudige verzoek 40 weken vraagt!
- Een reactie binnen een redelijke termijn ( 10 werkdagen!)
-Een realistische offerte
Of
Geld terug met rekenrente vanaf het moment dat ik mijn verzoek indiende ( mrt 2015)

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ttenb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Loyalis?