Klacht Loyalis: Polis voor gedeeltelijke arbeidsongeschikheid niet zichtbaar in MijnLoyalis

sad Niet opgelost
L. Hoiting

Ik heb bij Loyalis een verzekering voor gedeeltelijke arbeidsongeschikheid.
Onder het kopje "polis" in MijnLoyalis staat bij mij "geen polis". Ik schrok en belde op met de vraag hoe dat zit. Het antwoord was dat ik ook geen polis heb omdat ik geen premie betaal. Ik vond dat vreemd want ik heb een brief waarin staat dat ik inderdaad geen premie betaal maar wel verzekerd ben. Pas toen ik zei dat ik een klacht wilde indienen ging de medewerker even overleggen met een collega en bekende daarna dat ik toch wel een polis heb. Ik ben hier heel erg van geschrokken want als ik niet gedreigd had met een klacht en deze medewerker had geloofd dat had ik dus afgezien van een arbeidsongeschiktheidsverzekering, terwijl ik nu ziek ben en het er naar uitziet dat ik in de toekomst gebruik moet maken van de arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Polis zichtbaar in "MijnLoyalis" en als dat niet lukt een brief of mail naar de klant om uit te leggen dat het niet zichtbaar is door technische problemen. Daarnaast verwacht ik elk jaar opnieuw een bevestiging van de polis en omdat MijnLoyalis niet goed fuctioneert verwacht ik een mail of brief (mijn laatste brief is van 2015).

L. Hoiting
De klacht is deels opgelost. Mijn polis is nog steeds niet zichtbaar in de digitale omgeving van Loyalis. Wel heb ik per mail een bevestiging gekregen van mijn polis, zoals ik had gevraagd.

Ook een klacht indienen over Loyalis?