Klacht Loyalis: Zeer onpersoonlijk, traag en klantonvriendelijk. Ga niet met ze in zee! Als ik dit geweten had.

Stn30

Toen ik ruim een jaar geleden een hypotheek afsloot raadde De Hypotheker ons aan een AOV te nemen. Mijn vrouw had dat al van haar werk, maar ik moest deze nog 'even' aanvragen bij Loyalis. De ellende begon, na elke vraag was het weer maanden wachten op een onprofessionele (onder de spelfouten) en onpersoonlijke reactie. Het is onmogelijk om Loyalis zelf te spreken, maar alles gaat via een uiterst tergend onprofessioneel bureau.
Inmiddels een jaar later heb ik wel een polis. Maar met maarliefst 7 uitzonderingen, de ene nog gekker dan de ander. Zonder ook maar enige uitleg hoe ze daar aan komen. Een paar voorbeelden: psychische klachten. Ik ben 2 keer naar mijn leven naar een psycholoog geweest, 1 keer om die van mijn overleden vader te leren kennen en 1 keer om te bespreken of ik het nodig had na een onvervulde kinderwens, maar het bleek niet nodig. Staat het er daarom op? Wat als ik in de toekomst iets als Alzheimer of dementie krijg?
Andere voorbeeld: Knieklachten. Ik had in mijn linkerknie mijn kniebanden gescheurd dus als daar in de toekomst iets mee gebeurd kan ik er inkomen dat dat een risico is en niet vergoed wordt. Maar wat is er mis met mijn rechterknie en wat als er een erge ziekte zich in mijn knieën verspreidt? En zo zijn er nog 5 algemene uitzonderingen zonder uitleg waarmee ze elke ziekte zoals kanker onder die noemer zouden kunnen laten vallen en die te gek zijn voor woorden en waar geen tekst of uitleg bij gegeven wordt. Als ik vragen hierover stel, krijg ik maanden later een onpersoonlijke brief van die onprofessionele organisatie met geen enkel antwoord en geen enkel blijk van dat ze mijn vragen überhaupt wel gelezen hebben. En ondertussen weigert Loyalis me zelf te woord te staan. Ik beschouw mezelf als kerngezonde jongeman, maar Loyalis laat het overkomen alsof ik op sterven na dood ben, en laat me zelfs aan mijn gezondheid twijfelen.
Dit is oprecht het meest klant onvriendelijke en onprofessionele bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad, ik snap niet dat zoiets in Nederland bestaat.

Mij persoonlijk te woord staan en verantwoorden waar ze mee bezig zijn.

Ook een klacht indienen over Loyalis?