Klacht LP Canexel : Veel te lange klachtafhandeling

E.H. van Lonkhuijzen

een jaar na de klachtindiening en 10 weken na het bezoek van de inspecteur, nog steeds geen uitsluitsel over de oplossing van het verrotte CanExel, alleen een bericht dat we zelf moeten repareren en er een financiële vergoeding komt.
hoeveel, wanneer, onder welke voorwaarden is niet bekend en daar doet men ook geen toezeggingen over..

Vervanging van de verrotte CanExel binnen nu en 4 weken

LP Canexel
    Geachte familie Wouters,

Het spijt ons dat de afhandeling zo lang duurt, dat vinden wij heel vervelend voor u. Inmiddels hebben wij de (externe) analist verzocht de inspectierapportage ten aanzien van uw claim met voorrang te maken. Zodra de fabrikant goedkeuring heeft gegeven hieraan, wordt het rapport plus het voorstel aan u toegezonden. Helaas is het niet mogelijk vervanging van de CanExel Siding panelen aan te bieden, aangezien er sinds 2012 geen CanExel meer wordt geleverd in de Benelux.

Mocht u vragen en/of dergelijke hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Claimvision
    E.H. van Lonkhuijzen
    Fijn dat er na ruim een jaar voorrang wordt gegeven aan mijn klacht.
    De panelen zijn aan de voorkant verrot. Als er geen Canexel meer wordt geleverd, ben ik erg benieuwd hoe dit opgelost zal worden. Volgens de fabrikant van het chalet, is er geen ander materiaal dat past ivm het feit dat de profielen afgestemd zijn op het Canexel.
    Als we alles moeten vervangen door ander materiaal, dan wordt dit een prijzige aangelegenheid, aangezien dan de profielen van de ramen en deuren ook moeten worden vervangen.
    Jammer ook dat u geen termijn noemt. Zo snel mogelijk heb ik al vaker gehoord en geeft mij geen garantie op een snelle afhandeling.
    Graag uw reactie!

E.H. van Lonkhuijzen
Een geldbedrag, waarbij afstand moet worden gedaan van alle rechten.

Ook een klacht indienen over LP Canexel ?