Klacht LPGOnderdelenshop.nl: Foute info over status levering, daardoor trage levering
Details
Klacht
Nadat ik drie dagen had gewacht op het bestelde (en betaalde) onderdeel telefonisch navraag deed wanneer ik de levering kon verwachten was het antwoord: geef me een paar uur want is heb de dag van bestelling bij het onderdeel bij GLS aangeleverd.Ik bel u terug. Niets gehoord. Opnieuw gebeld: antwoord: wordt vandaag geleverd.
Nu krijg ik uren later een mailtje dat er helemaal nog niets verzonden was en dat dit net voor het weekend was gebeurd.
Waardeloze info en service! Mijn ervaringen bij de “collega” uit Alkmaar zijn vele malen beter!
Gewenste oplossing
Excuses!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.