Klacht LPGOnderdelenshop.nl: Foute info over status levering, daardoor trage levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378981
Gebruiker
HenkLPG
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nadat ik drie dagen had gewacht op het bestelde (en betaalde) onderdeel telefonisch navraag deed wanneer ik de levering kon verwachten was het antwoord: geef me een paar uur want is heb de dag van bestelling bij het onderdeel bij GLS aangeleverd.
Ik bel u terug. Niets gehoord. Opnieuw gebeld: antwoord: wordt vandaag geleverd.
Nu krijg ik uren later een mailtje dat er helemaal nog niets verzonden was en dat dit net voor het weekend was gebeurd.

Waardeloze info en service! Mijn ervaringen bij de “collega” uit Alkmaar zijn vele malen beter!

Gewenste oplossing

Excuses!
Geboden oplossing
Geen enkele reactie!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    HenkLPG
    Datum
    Bedrijf reageert niet meer op telefoon of email! Zo ga je niet met klanten om!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LPGOnderdelenshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen