Opgelost door LPGOnderdelenshop.nl: Het bedrijf is zeer nalatig.

content Opgelost
Achterbaks&co

De zeer slechte afhandeling van klachten over verzending en ontvangen onderdeel dat ver over de wettelijk toe gestaande periode verkocht is. Heb deze retour gezonden, maar van een vergoeding van het betaalde bedrag kun je fluiten, steeds andere smoezen. Tien tallen keren gebeld. mijn geduld is op. Kan niemand aanraden bij dit bedrijf iets af te nemen. Een teleur gestelde klant.

Dat mijn gemaakte kosten terug geboekt gaan worden.
Ze hebben mij de kosten van de slang overgemaakt, maar het heeft mij heel wat telefoontjes en ergernis gekost. Dit was dan ook het laatste contact voor mij met dit bedrijf. Bedankt voor uw hulp. Groeten uit Oldenzaal Anthon.

Achterbaks&co
    Dat er niet wordt gereageerd, had ik wel gedacht. Het is een verschrikkelijk bedrijf met een onuitstaanbaar bewind. Dit soort bedrijven zouden direct gesloten moeten worden. Ze verkopen ondeugdelijk materiaal, in dit geval een lpg gas-vulslang. Deze was maanden over de keuring-tijd en ook nog eens lek.

Ook een klacht indienen over LPGOnderdelenshop.nl?