Klacht Lucardi Juwelier: 11 stenen uit ring gevallen. Geen garantie. Zeer slechte service

# 194729
Jeske79

Lucardi verkoopt producten waarvan ze weten dat deze het net na 3 maanden gaan begeven. Heb een dure ring kado gehad van mijn moeder met swarovski steentjes. De eerste 3 maanden natuurlijk niks ad hand: nu, een paar maanden later valt steen voor steen eruit. De stand staat op 11. Contact gehad met hoofdkantoor. Die zeggen dat je 3 maanden garantie hebt op fabricagefouten. Ze lichten de mensen met opzet op. Vroeger had je een jaar garantie. Dan sta je pas achter je product. Tegenwoordig weten ze dat ze rotzooi verkopen en worden rijk over onze ruggen.
Het personeel is onbeschoft en gaan altijd in de aanval...
Het probleem ligt altijd bij de klant en nooit bij hun slechte kwaliteit sieraden.

Normaal gesproken zou ik blij zijn als de ring gemaakt zou worden of als ik een andere ring zou krijgen, maar aangezien de kwaliteit zo ontzettend slecht is, ben ik bang dat ik binnen een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit.

Lucardi Juwelier
    Beste mevrouw Neisingh,

wij hebben nogmaals gereageerd op je mail die verzonden is naar de klantenservice. We leggen daarin nogmaals uit wat de normale gang van zaken is, die ook uitgebreid op onze website te lezen is.

met vriendelijke groet,
    Lucardi juwelier
    Jeske79
    U doelt op de reactie waarin staat dat er maar 3 maanden garantie is op klachten en fabricagefouten. Dit is een hele korte termijn. Als u zekee bent van uw kwaliteitsproduct,dan worden klachten binnen een jaar zoals in de wet staat aangegeven altijd verholpen. Deze wet geldt nog steeds, alleen moet ik aantonen dat de fout niet bij mij ligt en dat kan ik. De ring mag onderzocht worden. U kunt zelf een termijn bepalen,maar mag niet buiten de wet gaan staan. Weleens gedacht aan klantenbinding???

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?