Klacht Lucardi Juwelier: Betalen voor producten die niet geleverd zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 573266
Gebruiker
K.S.
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn brievenbuspakket is geleverd bij de buren, maar zij "hebben niets voor ons ontvangen". De bezorger van DHL en camerabeelden bevestigen dat het pakket bij hun geleverd is en niet bij mij. Lucardi geeft echter aan dat zij nu niks meer kunnen doen, want "het pakket is geleverd". Echter heb ik betaald voor producten die zij nu niet geleverd hebben...! En dat is juridisch niet correct!

Gewenste oplossing

Het liefst zou ik de artikelen alsnog geleverd krijgen, maar geld retour (inclusief de kortingsbon die ik hiervoor gebruikt heb) zou ook een optie kunnen zijn.
Geboden oplossing
Helaas is en blijft de houding van Lucardi dat het niet hun probleem is dat het pakket niet bij mij afgeleverd is. Er is geen enkele meelevendheid getoond, wat ik werkelijk onbegrijpelijk vind.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Lucardi Juwelier
    Datum
    Excuses voor het ongemak. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@lucardi.nl. We helpen je graag verder. Liefs, Lucardi
  2. Auteur
    K.S.
    Datum
    Dat heb ik gedaan..............
  3. Auteur
    K.S.
    Datum
    Jullie reactie blijft dat u niks voor mij kunt doen, omdat het afgeleverd is. Niet op het juiste adres, maar dat maakt kennelijk voor jullie niet uit.

    U kunt heel simpel een schadeclaim bij DHL neerleggen, en de schade daarvoor claimen. Maar richting mij wilt u niks doen.

    Het is echt een zaak van groot concern tegen de kleine consument.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen