Klacht Lucardi Juwelier: Betalen voor producten die niet geleverd zijn

K.S.

Mijn brievenbuspakket is geleverd bij de buren, maar zij "hebben niets voor ons ontvangen". De bezorger van DHL en camerabeelden bevestigen dat het pakket bij hun geleverd is en niet bij mij. Lucardi geeft echter aan dat zij nu niks meer kunnen doen, want "het pakket is geleverd". Echter heb ik betaald voor producten die zij nu niet geleverd hebben...! En dat is juridisch niet correct!

Het liefst zou ik de artikelen alsnog geleverd krijgen, maar geld retour (inclusief de kortingsbon die ik hiervoor gebruikt heb) zou ook een optie kunnen zijn.
Helaas is en blijft de houding van Lucardi dat het niet hun probleem is dat het pakket niet bij mij afgeleverd is. Er is geen enkele meelevendheid getoond, wat ik werkelijk onbegrijpelijk vind.

Lucardi Juwelier
    Excuses voor het ongemak. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@lucardi.nl. We helpen je graag verder. Liefs, Lucardi
    K.S.
    Dat heb ik gedaan..............
    K.S.
    Jullie reactie blijft dat u niks voor mij kunt doen, omdat het afgeleverd is. Niet op het juiste adres, maar dat maakt kennelijk voor jullie niet uit.

U kunt heel simpel een schadeclaim bij DHL neerleggen, en de schade daarvoor claimen. Maar richting mij wilt u niks doen.

Het is echt een zaak van groot concern tegen de kleine consument.

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?