Klacht Lucardi Juwelier: Bezorger DHL komt niet opdagen

skraaij

Zeeeer teleurgesteld in DHL... vandaag zou mijn pakket geleverd worden tussen 1800uur en 2100uur. Vanaf 1730uur houd ik mijn deurbel en de straat goed in de gaten om de bezorger niet te missen. Hij komt immers een cadeau bezorgen. Ook check ik steeds de bezorg status op de site. Zie ik nu opeens op de site dat pakket niet afgeleverd kon worden omdat ik niet thuis zou zijn??!?!?!?!?!?! Ik heb dat cadeau NU nodig! Hoe gaan jullie dit oplossen??? Zelfs nog schandaliger... Er is zelfs geen papiertje in de brievenbus achtergelaten. Is de bezorger überhaupt wel geweest op de Meer en Vaart in Amsterdam-Osdorp??????? Ik ben eigenlijk zeker van niet!
WAAR IS MIJN PAKKET NU??? KAN NU OOK GEEN NIEUWE AFSPRAAK VOOR BEZORGING MAKEN!!

Graag bezorging volgens afspraak

Lucardi Juwelier

Wij vinden het vervelend om te horen dat de bestelling nog niet is geleverd door DHL. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgers van DHL. Indien u de klacht met uw gegevens doorstuurt naar info@lucardi.nl kunnen wij het voor u uitzoeken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?