Klacht Lucardi Juwelier: garantie

Klachtnummer
# 143362
Gebruiker
Jos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 augustus heb ik een gouden ketting gekocht in een vestiging in Uden. Het sluitschakeltje ging onlangs kapot. In de winkel vertelde ze mij dat er geen garantie meer op zat omdat de ketting was uitgerekt!!! Na de uitleg over de klacht begon de medewerkster direct de ketting te meten. Deze was een centimeter langer geworden. Met andere woorden: er was flink ruw mee omgesprongen en aan getrokken. Deze methoden krijgen de medewerkers van de winkels mee om maar zoveel mogelijk onder de garantieperiode uit te kunnen komen.

De oplossing

Geld terug van de reparatiekosten!

1 reactie

  1. Auteur
    Lucardi Juwelier
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. Onze excuses voor dit ongemak.

    Uw klacht is in behandeling en is doorgestuurd naar de regiomanager en bedrijfsleidster van het betreffende filiaal.
    De klacht zal besproken worden en hierover zal z.s.m. contact met u opgenomen worden.

    Wij hopen u voor dit moment voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Lucardi Webteam

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen