Klacht Lucardi Juwelier: Gespaarde punten niet online in te leveren !!!????

Klachtnummer
# 144256
Gebruiker
ik zie het zo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Online bestellingen gedaan. Online punten verdiend in jullie spaarprogramma.
Recentelijk een mail van jullie gekregen ( he was ook online) : Reminder voor gespaarde punten . Als ik niks doe vervallen ze 20 december. In de mail staat niet dat het ONLINE NIET GELDIG IS. Puur alleen de boodschap : verzilver je punten anders vervallen ze.
Ik naar de webshop. Iets leuks gevonden. GESPAARDE PUNTEN KUNNEN NIET ONLINE INGELEVERD WORDEN ALLEEN IN DE WINKEL????!!!! Hallo ik heb alles ONLINE GESPAARD en nu kan ik het NIET INLEVEREN???!!!!!
Echt heel frusterend en zoooo niet van deze tijd !!!!
Daarbij, ik doe jullie online want er zit geen winkel nabij.

De oplossing

Online spaarpunten inleveren!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Lucardi Juwelier
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Dank u wel voor u bericht.
    Wij vinden zeer vervelend dat u online u punten niet kunt inleveren.
    Wij zijn heel hard bezig om dit mogelijk te maken. Helaas is het zover nog niet.
    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Lucardi klantenservice

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen