Klacht Lucardi Juwelier: Graveringen verpest ring

Esther

Afgelopen week voor mijn partner, extern van Lucardi, een nieuwe ring gekocht. Deze wilde ik graag laten graveren. Hiervoor ben ik bij lucardi terecht gekomen, zij doen dat voor €10,-. Ring ingeleverd, betaald en kon een uur later terug komen. Helaas kon de gravering niet dieper in de ring omdat het schijnbaar moeilijk bewerkbaar materiaal zou zijn. Eenmaal thuis kijk ik goed naar de ring en zie ik dat de gravering er dubbel in staat, vlak naast elkaar. 1x redelijk zichtbaar de andere nog minder zichtbaar. Absoluut niet naar wens en ook niet mooi. De letters zijn ook in de volledige breedte van de ring, ik wilde het er klein in hebben. Dus telefonisch contact opgenomen met de winkel en mevrouw gaf aan het er wel uit te kunnen polijsten en opnieuw te doen. Zo gezegd, zo gedaan, wederom naar de winkel, half uur later mocht ik terug komen. “We krijgen het helaas niet helemaal uit de ring, maar wel voor het grootste gedeelte” in de veronderstelling dat het allemaal goed zou komen heb ik aangegeven dat als het vrijwel niet zichtbaar is, hij opnieuw gegraveerd kan worden, met kleine letters. Waarna ik de ring 2 dagen later op kon halen. In de winkel bleek de oude gravering nog heel goed zichtbaar te zijn en de nieuwe gravering over de oude gravering heen gezet. Je raadt het al, absoluut niet mooi. Het enige wat in de winkel voor mij gedaan kan worden is overleggen of ik een kadobon van €10 euro kon krijgen, daarover zou ik later gebeld worden. Ik snap dat het uitgeven van een kadobon van dat bedrag erg gunstig is voor lucardi, maar natuurlijk niet voor een ontevreden klant. Ik geef mijn partner vanavond een ring van €80 waar ik niet tevreden mee ben en wat voor hem niet leesbaar is want het is een zooitje in de ring. Ik verwacht toch dat lucardi dit gewoon met mij kan oplossen maar helaas kan ik het klachtenformulier nergens vinden.

Vergoeding van de ring

Lucardi Juwelier
    Hi, wat vervelend dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het laten graveren van de ring. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@lucardi.nl. We kijken graag mee voor de mogelijkheden. Liefs, Lucardi

Ook een klacht indienen over Lucardi Juwelier?